ruboMedlem sedan maj 20013 inlägg När jag jobbar med web-editors (Dreamweaver 4.0) under W2000 spar den sidorna med versaler i filnamn, även då jag uttryckligen skrivit namnet i gemener.
Hittar ingen förklaring på detta, ej ftp-relaterat.
Lite pinsamt eftersom html-scripten inte fungerar. Har någon råkat ut för detta eller vet hur man fixar problemet?
rubo
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Korsposting Web-HTML <-> OS-Windows
*gnälla*
ruboMedlem sedan maj 20013 inlägg Eftersom det är första gången jag besöker detta forum, och dessutom inte är säker på under viken rubrik mitt problem bör skrivas, la jag in det på bägge ställena. Om detta förfarande retat upp någon världsmästare ber jag om ursäkt och lovar att hålla mina klantiga fingrar borta från detta "besserwisser-forum".
Tack för mig.
rubo
------------------
...som tysken sa!
Om detta förfarande retat upp någon världsmästare ber jag om ursäkt och lovar att hålla mina klantiga fingrar borta från detta "besserwisser-forum"
§e
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
EclipseMedlem sedan juli 20003 825 inlägg Jag kör win 2000 och ultradev och jag försökte simulera ditt upplägg men det gick inte riktigt....(?)
------------------
"Never underestimate your opponents." - Name the movie.