Jag fick ett brev av ett företag i England 16:09 idag. Jag har försökt att maila dom hela dagen och nu när jag fick brevet så försökte jag svara på det med en gång men fick tillbaka detta:
<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif">Kod:<font size="1" face="Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif" color="#666600">
This Message was undeliverable due to the following reason:
Each of the following recipients was rejected by a remote mail server.
The reasons given by the server are included to help you determine why
each recipient was rejected.
Recipient: \<sam.b@harris-performance.co.uk\>
Reason: 5.7.1 Unable to relay for sam.b@harris-performance.co.uk
Please reply to Postmaster@diamond.swede.com
if you feel this message to be in error.
Är det någon som får ut något av detta? Han skickade ju ett brev till mig så allt borde ju funkar...
Jag har testat att skicka brevet med 3st olika webbmailsystem och alla säger samma sak som min "hem-mail"
Hjälp!!
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Valentino Rossi, Nastro Azurro Honda
Snälla någon... Jag måste nämligen beställa en sak av dom :(
------------------
"When the 500 isn't right, you're in hell, when a Superbike isn't right, it's ok"
Tror det är något serverfel.
Fortsätt skicka så kommer det nog fram.
------------------
Med vänliga hälsningar Anders Johansson
Min hemsida
Min mailadress
"Föreställ dig att jag är hjärndöd" - från en Bimbo i klassen
Självklart är det ett serverfel men jag undrade lite mer specifikt vad det var som gick snett...
------------------
[Redigerat av Rossifumi den 23 apr 2001]
ChainsawMedlem sedan sep. 20001 124 inlägg Det verkar som om en server i kedjan till destinationsservern (eller kanske den slutliga servern själv?) inte kunde hitta slutadressen eller måltavlan.
------------------
Snyggt, Chainsaw. Tränar inför VM i core dump, ser jag?
Okidoki... Får väl vänta i ett par timmar eller kanske till och med faxa (muhaaa) :e
------------------
elfwingMedlem sedan apr. 20001 521 inlägg Man kan ju alltid testa att gå in på deras hemsida och leta efter alternativa epostadresser ...
http://www.harris-performance.co.uk/
------------------
"I never understood a single word he said, but I helped him to drink his wine."