Packa upp filen i en katalog (eller dubbelklicka på den) och högerklicka bara på wintop.inf, och välj "install" (dom övriga programmen som följer med funkar inge bra i win98) så installeras den i windows katalogen, sen går du till start/kör och skriver "wintop" så öppnas den och vill du kolla hur mycket minne som en process/program tar så högerklickar du på den och väljer "properties" och fliken "memory"
:e
------------------
Du har ändrat muspekarens position på skärmen, för att ändringarna ska träda i kraft måste du starta om din dator -vill du starta om din dator nu? [JA]****[NEJ]
hehehe...lessen om jag är övertydlig när jag förklarar något, men jag har av hård erfarenhet fått lära mig att det är bättre att vara det från början så slipper man konstiga frågor efteråt... ;) kom på först efteråt att du är en gammal propp... :e
------------------
Du har ändrat muspekarens position på skärmen, för att ändringarna ska träda i kraft måste du starta om din dator -vill du starta om din dator nu? [JA]****[NEJ]
Tjustigt Reefer!
Även om Matti kanske kunde detta är det inte säkert att nästa person som hänvisas hit vet hur allt går till varpå övertydlighet är guld värt! :D
------------------
med vänliga
Rikard
forumledare, webForum
274 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2