nanneMedlem sedan dec. 19991 047 inlägg
Jag vill lägga en länk uppe bland knapparna där Uppdatera, Startsida och dom ligger. Det kommer ju upp en sån när man installerar Realaudio så man borde ju kunna lägga dit en själv.
------------------
"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow
nanne.net
QMedlem sedan apr. 20001 209 inlägg
När du står på den sida som du vill ha som länk, dra iväg den lilla explorerloggan vid adressfältet och släpp den där du vill ha den - klart! :)
Sen kan du högerklicka för att byta namn eller ta bort den, ta tag i det lilla vertikala strecket längst till vänster i raden för att flytta runt hela surven osv. Lek lite! ;)
------------------
To be or not to be - that's not a question!
RikardMedlem sedan dec. 19998 623 inlägg
Förstod jag rätt är det inte till Link-fältet utan till "Standardknappsfältet" som avses. :l
Jo, jag funderade över det med, men länk och knapp är väl inte samma sak?
Därför skrev jag det (lite luddigt) om att man kan möblera om bland sakerna - jag har fem knappar (back-fram-hem-reload-stopp) och sedan dessa länkar som jag skapat själv på samma rad, ovanför adressfältet. Enkelt, praktiskt och utrymmessnålt! :)
------------------
nanneMedlem sedan dec. 19991 047 inlägg
Gjorde en knapplänk :) Funkar perfekt!
------------------
"Information wants to be free -- because it is now so easy to copy and distribute casually -- and information wants to be expensive -- because in an Information Age, nothing is so valuable as the right information at the right time."
- John Perry Barlow
nanne.net
Erik JuhlinMedlem sedan maj 20007 625 inlägg
Jag förstår inte. Det går inte att dra IE loggan till "Standardknappsfältet". Till "Länkar" går det utan problem, men inte dit.
Det går förstås att lägga "Länkar" bredvid, men så vill jag inte ha det..
------------------
/Erik
www.juhlin.nu /sk8files/ /mp2d/
Nä, om du har kvar Länkar under adressfältet kan du nog inte lägga länkar också vid standardknapparna... Tror jag?
------------------