webForumDet fria alternativet

VCD Player

8 svar · 252 visningar · startad av stoffe-2k

stoffe-2kMedlem sedan apr. 20007 795 inlägg

Haj !

Hade tidigare ett freeware program kallat VCDPlayer, för att se VCD:er(dhoo) DAT filer, hittar det nu inte på nätet någon som har det eller en bra länk till något annat program som fixar DAT filer.

------------------
MVH
/C
A mouse is a small device that a computer user pushes across a desk surface in order to point to a place on a display screen and to select one or more actions to take from that position.

MinOrkMedlem sedan aug. 2000232 inlägg

Jag brukar alltid bara dra .DAT filen till en redan öppen Mediaspelare, så spelas filmen upp där. Har inte tankat (mig veteligen) någon codec för detta. I Windows 2000 (så klart)

nja, det funkar inte för mig vilken ver. av mediaplayern har du ?

------------------
MVH
/C
A mouse is a small device that a computer user pushes across a desk surface in order to point to a place on a display screen and to select one or more actions to take from that position.

KlösMedlem sedan dec. 19991 633 inlägg

stoffe-2k det funkar i mediaspelaren ver 7

------------------
F.Sundström
Make Love Not War!

arr.. vill inte ladda ner det buggiga ***** :x

------------------
MVH
/C

KlösMedlem sedan dec. 19991 633 inlägg

stoffe jag kom på att Xing har gjort en "mediaspelare" som klarar DAT-filer men enligt mitt tycke så suger Xings program något otroligt... ;)

------------------
F.Sundström
Make Love Not War!

[Redigerat av Klös den 12 jan 2001]

MinOrkMedlem sedan aug. 2000232 inlägg

Min version av Mediaspelaren är 6.4.

WeylandMedlem sedan jan. 20019 inlägg

Jag kan oxå spela .dat-filer (VCD) i mediaspelaren 6.4... aldrig i livet att jag använder 7:an ;) ..men kom ihåg att ladda ner å installera den för att få iordning alla nya codecs.. men sätt om filassarna till gamla mediaspelaren sedan direkt.. ;)

/Weyland

Weyland: välkomen över till det "fria alternativet" ;) :e

------------------
MVH
/C

Genererad på 370 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb