SandmanMedlem sedan juli 2000104 inlägg När man klickar på en länk på någon hemsida som är länkad till t.ex. en mindre film så stängs webbläsaren och filmen öppnas i mediaplayern.
Fråga: Kan man ställa in någonstans så att webbläsaren är kvar när man klickar på länken?
------------------
/Sandman
VideMedlem sedan dec. 19996 094 inlägg Kan du inte ha target="_blank" då? eller det kanske inte funkar...
------------------
PC-älskare prasslar i säven, och har malt i ryggen
www.webeye.nu
Har du gjort lumpen?
SandmanMedlem sedan juli 2000104 inlägg kanske dålig förklaring av mig...
Jag menade att när jag själv är ute och surfar och klickar på en länk på t.ex. Aftonbladets sida så öppnar sig filmen i Mediaplayern och Aftonbladets sida stängs ner. Det var detta som jag undrade om man kunde ställa in någonstans så att webbläsaren inte stängs ner.
------------------
/Sandman
bughawkMedlem sedan juni 2000906 inlägg Är inte detta en av buggarna i IE 5.5 ? 
------------------
Mvh Yrin Eldfjell
>>> Hemsida <<<
SweyMedlem sedan apr. 20002 000 inlägg Jupp, eller ska man säga en av funktionerna?!
------------------
- Swey
Bäst, vackrast, styggast...
VideMedlem sedan dec. 19996 094 inlägg Okej, testa att trycka på shift samtidigt som du klickar på länken...
------------------
www.webeye.nu
Har du gjort lumpen?
SweyMedlem sedan apr. 20002 000 inlägg Vide, ja... det fungerar men är rusktigt jobbigt att ha i huvudet hela tiden 
------------------
- Swey
Bäst, vackrast, styggast...
VideMedlem sedan dec. 19996 094 inlägg Jobbigt och jobbigt... det är bara en vanesak som det mesta andra... 
------------------
www.webeye.nu
Har du gjort lumpen?