Är det någon som har provat windows millenium skarpa version om ja vad tycker ni??
windows ME
7 svar · 397 visningar · startad av tarfala
inte än, ska bara orka göra backup på det jag vill spara innan jag renas och formaterar om datorn... Men åter kommer med omdömme när detta har inträffat
Efter som ME kommer att släppas först den 14 september så är det lite svårt med den saken
. Men jag har testat några betaversioner och att kalla det för ett "nytt" operativsystem vore fel. Windows 98 Tredje Utgåvan skulle låta bättre.
Skillnader ?
De har "plockat bort" möjligheten att komma ut i MS-Dos. Sen har de även gjort om hela "nätverksupplägget" så att det är som i Windows 2000 och det gillar jag
Sen är det menyer som i Office 2000 som anpassar sig efter användaren bl.a.
------------------
-Per
Win ME har visst kommit ut i finalversion, fast inte på svenska.
Jag har iaf kommit över ett ex...
Jo, men du kan ju knappast ha köpt den, eller hur 
Har nu använt ME "final" att tag och det är bara att gratulera bill. Det är faktiskt stabilare än w98 men det är inte värt att köpa. Det hela är som ett "plus paket" till win9x lite snyggare lite fler funktioner helt OK.
(Beta testare ME & Whistler)
------------------
____
MVH
/C
Realese versionen (Eng) ser mycket bra ut!
Den kom idag och det var inte några problem. Mycket lull lull ikring Mediaspelaren som fungerar skitbra Massor med snygga bilder och ett bra intryck så här långt.
Jag föredrar nog Windows 98SE framför Windows ME. Tycker Windows ME bara kändes lamt och nerbantat på något vis. Dessutom är det ju en aning slöare än Windows98 enligt Maxidatas tester.
------------------
Joakim Rosenqvist