elfwingMedlem sedan apr. 20001 521 inlägg Windows is running a version of scsi1hlp.vxd (4.101998) that may not read digital audio.
Kör AudioCatalyst ... har aldrig sett felmeddelandet förr ... ?!?!?!
Ngn som fattar vad det handlar om?!
Kommer upp så fort jag startar programmet!
Om jag ändå konverterar en fil från en skiva till vaw så blir det ett jäkla oväsen när jag försöker spela upp den !
Ärligt talat så vet jag inte om programmet klarar av att skriva vaw filer för jag kommer inte ihåg om jag använt det så innan ... men vad jag förstått av instruktionerna i programmet så ska det klara av det !
------------------
elfwing
elfwingMedlem sedan apr. 20001 521 inlägg win 98
------------------
elfwing
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Har du möjlighet att uppdatera drivrutinerna från hårdvaruleverantör?
Jag tror att det är där du har problemet.
mvR
elfwingMedlem sedan apr. 20001 521 inlägg Ehhh ... vilka drivrutiner då ?
Ursäkta ... men jag är inte så haj på just den här biten .!
------------------
elfwing
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Vet du av vilket märke din CD-ROM är, samt även modell beteckning?
mvR
elfwingMedlem sedan apr. 20001 521 inlägg Jodå ... men jag förstår inte hur problemet kan ligga där eftersom det har fungerat tidigare ... !!!
Eller är det ... hjm ... vänta nu ... !
Dom gånger jag tillverkat vaw har jag gjort det i brännarn med "write play"... fast det suger att göra dom där för man måste göra dom 1och1 !
Testar att lägga skivan i brännarn o kör genom audiocatalyst istället !
------------------
elfwing
OlleBoopMedlem sedan feb. 20001 861 inlägg Prova att använda en äldre version av scsi1hlp.vxd, tex fran Win95A.
/Adam