Tja,
Jag undrar om någon vet hur man gör för att få START-menyn på båda skärmarna när man har utökat skrivbord till en extra skärm på datorn. Jag har en laptop samt en extern skärm som jag använder mig av.
Jag har hört att det ska finnas ett program som kan fixa detta.
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Jag kör konsekvent med dubbla skärmar, och ser inte behovet!
Varför vill du ha det så?
UltraMon is the shit!
Har kört det med mina tre 22,5" skärmar och är skitnöjd, finns massor av roliga inställningar man kan göra.
/r en av det bästa sakerna med det är att aktivitetsfältet lägger sig över alla skärmar, och de program man har öppna på skärm A ligger i aktivitetsfältet på skärm A osv.
Web-Tor skrev:
Här är ett program som borde lösa saken:
http://www.trickyways.com/2009/05/remove-start-button-in-windows-7-vista-xp-with-start-killer/
Fast nu vill han ju ha startmenyn på två skärmar, inte ta bort knappen "START".
Snyggt! Jag hann citera ditt inlägg innan du plockade bort det!
Web-TorMedlem sedan nov. 200013 890 inlägg Jo, jag såg det. Det var därför jag tog bort inlägget för att inte förpesta tråden med fler meningslösa inlägg som inte besvarar ursprungsfrågan. ;)
QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg Om du väljer att inte utöka skrivbordet så borde du ju få samma bild på båda skärmarna? eller du kanske bara vill ha startmenyn?
Om jag utökar skrivbordet så följer inte startmenyn ens med. Och det verkar inte gå att på något sätt i Windows "klona" startmenyn heller. Men jag ska kolla UltraMon och se om det är något bra :)
QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg
streetrobban skrev:
Om jag utökar skrivbordet så följer inte startmenyn ens med. Och det verkar inte gå att på något sätt i Windows "klona" startmenyn heller. Men jag ska kolla UltraMon och se om det är något bra :)
Fast du skulle ju inte utöka, utan bara köra ut samma bild på båda?