webForumDet fria alternativet

Partitionen D är tom....

3 svar · 558 visningar · startad av Akerlundh

AkerlundhMedlem sedan maj 20031 682 inlägg

Jag köpte en Fujitsu Simens bärbar dator med windows vista i våras. Det första jag gör är att ringer och fråga hur det med recovery skivan fungerar.
Mina frågor va enkla. Ibland mina frågor fanns denna fråga.

Om jag flyttar över alla mina filer till partition D när jag ska köra recovery skivan, finns då filerna kvar där när jag är klar med återställningen? Svaret blev "Ja"...

Idag körde jag recovery skivan och flyttade över alla filer till partition D men när allt va klart..... Då va pratitionen D tom....

Det va MÄNGDER med bilder dokument skolarbete och massa annat som jag måste få tillbaks.

Men hur ska jag nu gå till väga? Ska jag fixa något program som kan återställa allt eller ska jag be dom på Fujitsu Simens fixa detta?

Ps. Har försökt med programet "Smart NTFS Recovery" men det hittar ingenting.

Jätte tacksam för svar!

QuidMedlem sedan juni 20006 025 inlägg

Prova Finaldata, det brukar jag använda för att få tillbaka förlorade filer.

http://www.finaldata.com/

AkerlundhMedlem sedan maj 20031 682 inlägg

Quid skrev:

Prova Finaldata, det brukar jag använda för att få tillbaka förlorade filer.

http://www.finaldata.com/

Får fram alla filer i Finaldata. Men alla bilder jag återställt går ej att visa vet ej varför. Sen kan jag inte får fram allt som dom låg i mapparna innan. Så Blir ett hemskt pillande, och hemsidorna kommer jag aldrig kunna få tillbaks då det finns många default,index,mina och css filer. Så svårt att hålla reda på vilka som tillhör vilka.

Någon som vet något annat recovery program?

SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg

Redigerat med anledning av webForums regler §3.
Synpunkter angående detta beslut, ta kontakt med dho alternativt forumledare@webforum.nu.

dho
Moderator, webForum

129 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
126 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)