clackeMedlem sedan feb. 2003234 inlägg I min hyfsat nya Sony Vaio FZ11M följde det med en 60 dagars testversion på Office 2007, vilket jag efter provtiden raderade.
Nu försöker vista hämta Office XP Service Pack 3 hela tiden utan att jag har programmet. Var tar jag bort den filen som säger att office xp ska uppdateras? Tack på förhand.
Automatiska uppdateringar i windows
Hej!
Finns det någon som kan hjälpa mig med ett problem jag fått när jag skall installera uppdateringar i windows XP. Efter installation kommer följande meddelande: "Det har inträffat ett datorfel vilket gör att uppdateringar inte kan installeras på din dator"
Finns det någon som råkat ut för detta fenomen?
SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg
clacke skrev:
I min hyfsat nya Sony Vaio FZ11M följde det med en 60 dagars testversion på Office 2007, vilket jag efter provtiden raderade.
Nu försöker vista hämta Office XP Service Pack 3 hela tiden utan att jag har programmet. Var tar jag bort den filen som säger att office xp ska uppdateras? Tack på förhand.
Du har väl något installerat, ta en printscreen på lägg till och tabort program.
SjodahlMedlem sedan maj 20033 218 inlägg
Mulligan skrev:
Hej!
Finns det någon som kan hjälpa mig med ett problem jag fått när jag skall installera uppdateringar i windows XP. Efter installation kommer följande meddelande: "Det har inträffat ett datorfel vilket gör att uppdateringar inte kan installeras på din dator"
Får du ingen felkod eller liknande?
För det meddelandet säger då inte direkt mycket.
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg
Mulligan skrev:
Hej!
Hämta senaste version av AU-agenten här och installera:
http://support.microsoft.com/kb/932494
Tack för hjälpen!
Jag skall göra detta