Kan man på något sätt ändra sitt Windows till engelska? Jag är egentligen bara ute efter en liten snapshot på en bild jag ska redigera... Sen hade jag tänkt ställa tillbaka den igen, så jag orkar inte med alltför stor ansträngning.
Den rutan som kommer upp när man försöker ansluta till ett närverk utan lösenord i Windows Vista. Om du/någon har en engelsk version skulle jag bli mycket tackasm för ett sådan screenshot. Jag kan isf PMa exakt specifikation.
Man kan iofs byta språk på tangentbordet i Windows.. Sen ska det iofs finnas multilanguage package, ska kolla efter det när jag är lite piggare. ;)
Startmenyn > Kontrollpanelen > Klicka datum, tid, språk och nationella inställningar >Välj lägg till ytterligare språk > Klicka, information under rubriken texttjänster och inmatningsspråk > I dialogrutan lägg till inmatningsspråk, klickar du på knappen lägg till > I textfälten inmatningsspråk och tangentbordslayout/IME väljer du det språk du vill använda dig av. Klicka OK > Klicka OK igen för att spara dina nya inställningar. ;)
Fast att byta inmatningsspråk påverkar ju inte språket i Windows, och visst finns det spårkpaket, men dom funkar som sagt bara om man har installerat en multilanguage-version av Windows ifrån början.