webForumDet fria alternativet

ikoner och muspekare i XP

Windowsur Windows

1 svar · 646 visningar · startad av Monster

MonsterMedlem sedan aug. 20072 inlägg

Tjapps, helt ny på detta forumet så behandla mej väl så stannar jag, hehe.

Jag har för en vecka sen inflrskattat mig en ny laptop. Den levererades med windows Vista basic... Det trivdes jag inte alls med då jag är en väldigt van XPanvändare.

Hur som helst så uppskattade jag vissa saker som fanns i Vista, däribland muspekaren ller muspekarna. Min önskan är att kunna använda mej av Vistas snygga muspekare utan att behöva ha nåt look-alike pack som drar en massa datorkraft utan bara byta själva muspekarfilerna. Nu har jag googlat mej galen och hittar bara massa skitsajter som är omöjliga att ta sig igenom. Någon måste väl ändå ha tagit själva .ICO filerna och .cur filerna från Vista och slängt upp på nån server?
On nån har ett BRA tips så snälla, snälla lägg in en länk här. Tacksam för svar!/ Monster

MonsterMedlem sedan aug. 20072 inlägg

En sak till som jag inte hittar information om.. Om jag vill byta så att alla vanliga mappar (de där gula fula ikonerna) ALLTID ser ut på ett visst sätt. Alltså permanent byta ut den gula lilla mappen till en annan bild så att om jag skapar en ny mapp så ser den by default ut på ett annat sätt? eh.. okej, jag är sjukt jobbig. Kram ändå

126 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.29ac60f6
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)