webForumDet fria alternativet

Sidan hackar när jag scrollar

6 svar · 589 visningar · startad av Repiv

RepivMedlem sedan mars 2007163 inlägg

tjena jag har instalerat om windows och när jag skrollar ner sidor på T ex internet eller vad som helst. sidan liksom hackar sig neråt, innan jag startarde om windows gick det fint att scrolla, då gick liksom sidan mjukt ner,
vad kan det vara för fel?

ZaimanMedlem sedan dec. 20014 239 inlägg

Drivrutin till grafiken kanske?

dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inlägg

Knasigt installerade eller bara allmänt knasiga drivisar till grafikkortet kanske?

Är det samma beteende i flera webbläsare? Jag tänker på smooth scrolling som du kanske råkat slå av eller på.

dAEk skrev:

Knasigt installerade eller bara allmänt knasiga drivisar till grafikkortet kanske?

Är det samma beteende i flera webbläsare? Jag tänker på smooth scrolling som du kanske råkat slå av eller på.

japp asså i Micrsoft office när jag bara ska scrolla neråt på en sida så hackar den liksom ner, men har för mig att jag slog på smooth scrolling o de gick inte att ha på alls, så tog av det igen. vart kan jag slå på det igen:P? (har mozilla)

http://support.acer-euro.com/drivers/desktop/aspire_t120.html

vilken ska jag ta för drivrutiner till grafikkortet då:P?

dAEkMedlem sedan feb. 20041 816 inlägg

Vet du vad du har för krafikkort - har du nåt kort som monterats i eller är det den integrerade kretsen som används? Det borde stå i papprerna som hängde med datorn eller på ordersedeln, tror jag. Det var länge sedan jag köpte nåt färdigt paket. :p

Danne VMedlem sedan aug. 20068 090 inlägg

Typiskt om dom lagt in för många CSS hack.
HAHAHAHAHAHAHA..... nähej...inge kul....sorry......

125 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.3ab8d573
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
122 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)