carl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Sitter här och försöker installera Adobe Reader på Windows Vista. Men när setup-filen ska köras får jag följande felmeddelande: "Temp-mappen finns på en enhet som är full eller som inte kan nås. Frigör utrymme på enheten eller kontrollera att du har skrivrättigheter i Temp-mappen."
Disken är inte full och skrivrättigheter har jag. Vad är problemet?
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Fick mail
Kör du 64 bitars Vista?
Hej
fick adobe att funka i vista genom att packa upp install.exe till en mapp sen installera, hittade det på nätet.
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg carl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Tack, det fungerade. Nästa problem: När jag startar Adobe Reader så får jag meddelande direkt: "Adobe Reader 8 har slutat att fungera".
maydayMedlem sedan aug. 20003 473 inlägg kör programmet med administratörs rättigheter ... "Kör som"
carl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg
mayday skrev:
kör programmet med administratörs rättigheter ... "Kör som"
Det hjälper inte, tyvärr.
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg Som Lasp säger så är det bara att plocka installfilerna ur tempmappen och installera från annan mapp så funkar det.
carl_xMedlem sedan mars 20001 858 inlägg Hmm, jag förstår inte riktigt. Temp-mappen skapas ju när installationen startar, och försvinner när installationen är klar. Det är inte själva installationen som strular, det är när jag ska köra programmet som inte fungerar. Läs femte inlägget i tråden.