Har ff win 2000, så det dröjer nog.
Släpps inte Windows Vista på riktigt runt jul? Kommer ni skaffa det direkt när det släppts eller vänta 1 år tills det stabiliserat sig, efter första SP etc?
14 svar · 1 028 visningar · startad av xtreme
Släpps inte Windows Vista på riktigt runt jul? Kommer ni skaffa det direkt när det släppts eller vänta 1 år tills det stabiliserat sig, efter första SP etc?
Har ff win 2000, så det dröjer nog.
Det dröjer nog, blev inte så värst imponerad av Vista.
os x / freebsd, kärlek. :)
Man ska aldrig säga aldrig men Vista lockar inte speciellt mycket. Sen håller jag på att försöka gå över till Linux och hittills har det gått över förväntan faktiskt. :) Skulle man ångra sig har man en gammal XP-licens att falla tillbaka på, därför ser jag ingen anledning att köra Vista när det väl släpps.
Det dröjer nog för min del. Jag tror att det är viktigt att ligga i fas med sin omgivning.
Skulle inte förvåna mig om kunder som köper nya maskiner väljer att nedgradera.
Det måste finnas en viss massa för att det skall bli intressant så det blir lite av Hönan och Ägget!
Aldrig?
Du kan nog kopiera samtliga svar från liknande frågor när Windows XP släpptes. Ingen skulle skaffa det och nu sitter "alla" med det. ;)
När det blivit knäckt. ;)
Lär väl slänga in det igen när det släpps i skarpversion.
Fundera på om det utnyttjar minnet bättre eller om det bara vill ha mer. Gillar inte att XP inte använder det som finns, vad skall man med ledig minne till???
Bättre använda så mycket som finns tillgängligt och gebort om någon annan application behöver det tror jag att jag tycker hehe. :birp
Får det(troligen) i November :)
Det lär dröja ett tag, trivs ganska bra med XP.
legis skrev:
Du kan nog kopiera samtliga svar från liknande frågor när Windows XP släpptes. Ingen skulle skaffa det och nu sitter "alla" med det. ;)
Tänkte precis skriva samma sak.
Kommer nog skaffa det när det kommer, mest för att hålla sig ajour!