JoaquinMedlem sedan nov. 2003286 inlägg Letat runt lite, men kan inte hitta just mitt problem. Jag har fått en ny dator och där är inte speciellt mycket installerat. (Norton 2k6, office)
När jag fick den startade den upp fort och allt var frid och fröjd, men nu så går det fort fram tills bakgrunden visas. Där står den sen ett tag (känns som en evighet) för att sen till sist visa ikoner och aktivitetsfältet.
Vad gör man åt detta ? Bara att acceptera eller ?!
Joaquin skrev:
Letat runt lite, men kan inte hitta just mitt problem. Jag har fått en ny dator och där är inte speciellt mycket installerat. (Norton 2k6, office)
När jag fick den startade den upp fort och allt var frid och fröjd, men nu så går det fort fram tills bakgrunden visas. Där står den sen ett tag (känns som en evighet) för att sen till sist visa ikoner och aktivitetsfältet.
Vad gör man åt detta ? Bara att acceptera eller ?!
Blås burken och installera Linux. *host*
Näe, men det har nog med Norton att göra skulle jag kunna sätta mitt liv på!
:)
Den segar sig nog för att den laddar in norton och gör kanske virussökning i starten.
DannyMedlem sedan juli 200412 913 inlägg Testa att deaktivera norton och se om det blir nån skillnad.
Annars kan du alltid prova att stänga av (Norton) och annat, med detta program:
http://www.sysinternals.com/Utilities/autoruns.html
JoaquinMedlem sedan nov. 2003286 inlägg Avinstallerade Norton helt och nu startar den som den gjorde vid leverans. Tråkigt att man inte kan använda ett program pga en sån sak :OO
Joaquin skrev:
Avinstallerade Norton helt och nu startar den som den gjorde vid leverans. Tråkigt att man inte kan använda ett program pga en sån sak :OO
misstänkte väl det!
Ett virusprogram som jag installerade, var det F-secure kanske, gjorde att hela datorn hängde sig och gick inte att använda! hehe