Jag får upp ett irreterande meddelande varje gång jag startar upp ett spel, dock får jag inte meddelandet när jag har startat om datorn innan jag kör programet.
Instruction cannot be read errors can be caused by bad memory, faulty CPU, bad drivers, hardware conflicts, crappy programming, and fluke luck (to name a few causes.)
Also, you'd be surprised by the amount of bad memory in the world.. Memtest86 is a great program to use to detect this, save it can occasionally have problems on AMD processors (I think they've fixed that now..)
Sedan när jag får detta meddelande trycker jag på OK, efter det kommer det upp en runta med rubriken "programfel".
Efter denna får jag "programfel" på alla program jag har öppna, eller nej, inte alla, endast firefox, mitt epostprogram och ventrilo (Kan vara några till).
Men jag visste inte att man skulle lägga det på disketten och installera det när man inte är på Windows, men hur ska jag göra det? Bootar jag på disketten kommer det bara "System disk error". Hur ska jag göra?
Varför tror alla att man måste lägga på diskett?! skit i disketten och ladda ner en färdig cd-image istället och boota upp från den... mycket lättare :)
hur som helst, det borde ju ha funkat det du gjorde... kanske disken inte blev bootbar?
263 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e