haha... kör virus- & spywarescan?!
Hur ska jag bli av med dessa jävla popupper?
13 svar · 621 visningar · startad av richardjoha
Hur ska jag bli av med dessa jävla popupper?
haha... kör virus- & spywarescan?!
kontrollpanelen>Admin.verktyg>tjänster> stoppa tjänsten messenger och sätt den till "dissabled".
frankof skrev:
kontrollpanelen>Admin.verktyg>tjänster> stoppa tjänsten messenger och sätt den till "dissabled".
härligt :D
Installera en brandvägg medans du endå är på gång.
greyhound skrev:
Installera en brandvägg medans du endå är på gång.
det är egentligen inte på min dator utan på en polares.. han har sånt där budget telia brandvägg, men den fungerade visst inte så bra?!
Be han slänga ut den då, och aktivera XPs innebyggda.
frankof skrev:
Be han slänga ut den då, och aktivera XPs innebyggda.
är den bättre då?
antar att den i alla fall klarar av att hålla äckliga spywares borta?
Vilket skit bolagen försöker lura på en... *suck*
...
Spywares kommer ofta in i datorn oavsett vilken brandvägg du har, de sprids med diverse obskyr programvara som finansieras på det sättet, man måste vara mer försiktig med vad man installerar. Pebkac.
Den brandvägg/virusskydd du får från Telia är F-secure. Är väl inte så mycket mer skräp/budget än de flesta andra i samma segment.
Matte skrev:
Den brandvägg/virusskydd du får från Telia är F-secure. Är väl inte så mycket mer skräp/budget än de flesta andra i samma segment.
Aha... nä det är det kanske inte... men i alla fall tycker jag detta som Mr. N. skrev var bra:
Mr. N. skrev:
Spywares kommer ofta in i datorn oavsett vilken brandvägg du har, de sprids med diverse obskyr programvara som finansieras på det sättet, man måste vara mer försiktig med vad man installerar. Pebkac.