liljaMedlem sedan juli 20041 183 inlägg Nu är jag här igen :)
Jag vet att man kan flytta "Mina dokument"-mappen genom att högerklicka på skrivbordetsikonen av "Mina dokument", välja egenskaper, trycka på "Flytta" och sedan välja en ny sökväg.
Kan man göra något liknande med hela "Documents and Settings"?
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Det skulle jag tro, med hjälp av Local Policy i MMCn.
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg liljaMedlem sedan juli 20041 183 inlägg Jasså där ser man, ursäkta att jag är dålig på att söka. Tror jag missade göra det denna gången på wf. Annars söker jag alltid innan jag frågar :)
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg Inga problem
Tyckte bara det var lättare att länka till den tråden än svara likadant igen :)
liljaMedlem sedan juli 20041 183 inlägg Ok, så har jag kommit på en fråga till för det. Om man skall ändra i den där filen som beskrivs, måste man då bränna en ny CD? Eller hur ska man annars installera? Boota från en annan hårddisk, går det?
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg Jag misstänker att det är sektionen med More Information och Entire folder som är intressant för dig. Det går alltså inte att flytta documents and settings på ett microsoft-supporterat sätt, annat än genom unattended installations.