När jag skulle använda diskdefragmenteraren gick allt bra fram till ~15 procent då allt avbröts för att det inte gick att diskdefragmera några filer. Filerna var ungefär 20 till antalet och alla är mpeg eller avi filer. Det intressanta är att de flesta filer hade jag förra gången jag körde Diskdefragmenteraren och då gick det utan problem.
Någon som har en aning om varför det inte funkar nu? Jag har Xphome.
En teori är att de kan ha varit öppnade av något skäl. Kan det möjligtvis vara någon förhandsgranskning av filer som spökar? Pröva att defragmentera efter nästa omstart, men då låter du bli att överhuvudtaget öppna de kataloger där dessa filer ligger, så du inte råkar sätta igång någon förhandsgranskning. Det är bara en gissning. Men det skadar inte att pröva den.
En teori är att de kan ha varit öppnade av något skäl. Kan det möjligtvis vara någon förhandsgranskning av filer som spökar? Pröva att defragmentera efter nästa omstart, men då låter du bli att överhuvudtaget öppna de kataloger där dessa filer ligger, så du inte råkar sätta igång någon förhandsgranskning. Det är bara en gissning. Men det skadar inte att pröva den.
Misstanke att det kunde vara något sådant, men jag testade med att strta om och samma fel uppstod med samma filer.
om det inte funkar fins de bra mycke bättre defragmenteringsvertyfg än windows inbygda
OO.Defrag.Professional.Edition.v8.0
Klarar o defragmetera mina samtliga 3 diskar samtidigt samt ja kan spela Ut2004 utan problem under tiden.....
Döp om dom och flytta (kopiera) dom. Ta bort originalen.
Jag ta och testa det senare ikväll och hoppas att det fungerar.
mayday skrev:
Stäng av antivirus är en sak
om det inte funkar fins de bra mycke bättre defragmenteringsvertyfg än windows inbygda
OO.Defrag.Professional.Edition.v8.0
Klarar o defragmetera mina samtliga 3 diskar samtidigt samt ja kan spela Ut2004 utan problem under tiden.....