JakerMedlem sedan jan. 200329 inlägg Idag när jag helt plötsligt skulle starta om min dator så kunde den inte boota från min hårddisk och när den då försöker på cdn står det bara "yoyo" i dos... Någon som vet vad det kan vara? virus? Finns det något virusprogram som man kan ladda hem då som man kan boota från?
Har två hårddiskar men instalerar jag windows på den andra så måste jag väl ändå formatera den jag har windows på nu för att det ska funka?
Tänkte annars att jag kunde viruskört den nuvarande hdn med ett virus program på den som för tillfälet inte har windows.
Vill verkligen inte bli av med allt... help me!
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg Du behöver nödvändigtvis inte formatera den nuvarande windowsdisken. Installera helt sonika bara windows på den andra disken och låt den första vara.
Det låter onekligen som ett virus ja...
JakerMedlem sedan jan. 200329 inlägg ..
Finns det nått spec. sätt som jag ska installera den andra på för att jag ska slippa behöva formatera den "riktiga" ?
pettssonMedlem sedan jan. 20021 122 inlägg Eh, strunta helt enkelt i att trycka på eventuella "formatera" knappar? Så vitt jag vet så kräver inte installationen att man ska formattera andra diskar.