Hello!
Installerade en uppdatering till Windows igår, då ett program krävde detta. Efter jag installerade uppdateringen fick jag fram den där välkomstskärmen där man får trycka på sitt konto för att logga in. Det hade jag inte innan jag installerade. Hur får jag bort den skiten??
Det är WinXP jag använder... Och varför kan inte windows behålla de gamla inställningarna när man installerar nån uppdatering, utan måste ändra på typ allt som bara går??? Finns inte ord för vad jag tycker om Windows och Microsoft just nu...
Men som sagt, välkomstskärmen, hur tar man bort?
Mvh Claes
Nånting i stil med:
Kontrollpanelen » Användarprofiler » Inaktivera välkomstskärmen.
(Sitter på 2000 just nu)
nitro2k01 >> Tack, välkomstrutan försvinner då, men man måste fortfarande logga in. Kanske var lite luddig i mitt första inlägg, men det är alltså hela inloggningen jag vill ska försvinna!
Nåt mer förslag? Nån mer som tycker lätt illa om Microsoft när de måste ändra på allt som är? :OO
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg Nu funkade det! Satt och sökte i hjälpen i Windows. Man ska inaktivera Gäst-kontot + inte ha något lösenord själv. Då loggas man in automatiskt. Det konstiga var att jag inte hade nåt lösenord men det funkade ändå inte. Då fick jag lägga till ett lösenord för mitt konto och sen ta bort det. Först då funkade det! :)
Tack för hjälpen alla!
frankofMedlem sedan jan. 20016 874 inlägg Har för mig att detta hänger samman med .net instalationen, uppdatera .net.