Nu på morgonen när jag enligt sed startar upp datorn så ser jag till min förvåning redan vid inloggningsrutan (Windows 2000) att all text är fet!?!?
När jag sedan loggat in så är även där all möjlig text fet!
Kollar utseendena men där går det inte att ändra nånting så det blir normalt igen.
Har kontrollerat alla program i aktivitetshanteraren men hittar inget skumt där, sökt spyware och så sent som i går kväll kontrollerade jag två partioner (bl.a. C:) efter virus med tanke på MSN-viruset som rörde sig igår. Men utan några resultat!
Omstart på omstart men ingen skillnad. Nån som har den blekaste om vad jag ska hitta på?
Förvisso vill jag uppgradera till WinXP men orkar inte nu, så en formatering/ominstallation av OS är inget att rekommendera...
Något liknande hände mig igår, fast all text blev konstigt fet/suddig.
Fick tillbaka det till normalt genom att verkställa upplösningen och antalet färger i bildskärmsegenskaperna..
hmmmm.....jag är inte alls hemma på det där men kan det möjligtvis vara inställningen på dina teckensnitt som spökar? Jag kommer ibland åt - fråga mig inte hur - någon/några av knapparna på tangentbordet i (fel för mig) rätt ordning för att "saker" ska aktiveras. Gissa om jag har problem att avaktivera dessa sedan :bla
Kanske att du har råkat ut för något liknande? Det verkar ju vara på din hd felet ligger - alltså ngt med datorn och inte nätet....eller?
Ja tyvärr har inte det hjälpt mig dom gånger jag prövat nu....
Blir f*n tokig!
/edit
Såg inte senaste inlägget... njae, detta har ju inte ändrats huxxfluxx när jag pillat med datorn, när jag stängde av datorn i går kväll var allt normalt, men när jag startar den idag så har det blivit så.
Du må tro att jag letat igenom alla möjliga inställningar men hittar f*n inget som hjälper!
skämt åsido - du kanske borde omvärdera att inte uppgradera/konfigurera din dator...även om det tar tid och är skittrist :bla
Om du kände mig personligen så hade du vetat att det är oftast det första alternativet jag får upp när ett fel i kategorin "irriterande" eller värre uppstår...
Det suger ju stock att pilla in ett nytt operativsystem, installera om varenda j*la program och spel man efter senaste ominstallationen (kring nyår nån gång?)!!!!!!!!!!!!