Jag kör Windows XP och statusfältet i Utforskaren försvinner hela tiden. Jag går in i Visa menyn och kryssar för statusfältet men ibland är det ändå borta. Kan man på något sätt göra så att det alltid finns kvar.
När jag öppnar Utforskaren i Windows XP så öppnas alltid ”Mina dokument” men jag vill ha upp ”Den här datorn” frånbörjan. Ska man in i registret och pilla eller räcker det med att lägga till något i genvägen? Jag har testat med c: men då kommer inte mapparna med till vänster.
Tack Swey! :D
När jag är inne och pillar på våra servrar så kan jag ju inte använda Win+E. Och jag har stört mig på att genvägen alltid öppnat My Documents. Jippiii... :)
Det finns till äldre klientversioner med. Du kan läsa om det och ladda ner det här så vet du vad det är lite mer.
Du kör alltså i princip samma sak fast med en annan klientprogramvara så du har samma kryptering som tidigare.
Måste säga att fullskärmsläget inte är något jag använder.
Jag är inte inne långa stunder på servern och vill gärna kunna snabbt hoppa mellan olika fönster på min egna dator...
Måste säga att fullskärmsläget inte är något jag använder.
Jag är inte inne långa stunder på servern och vill gärna kunna snabbt hoppa mellan olika fönster på min egna dator...
Ähum, va? Tråden är nästan 1.5 år gammal :)
411 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.86ec41c2