PettterMedlem sedan aug. 2003120 inlägg Jag har tappat bort min drivrutins-cd till datorn och har precis formaterat om den. Jag får inget ljud ur den eftersom jag inte har installerat någon drivrutin till ljudkortet.
Innan jag formaterade var drivrutinen C-Media AC97 Audio Device. Jag letade upp detta på nätet men jag kunde bara hitta zippade filer. Laddade hem en sådan och i denna finns det inget man kan installera det hela med utan bara några .dll filer etc. Var ska jag lägga dessa för att få grejerna att fungera eller är jag helt fel ute?
SteamMedlem sedan juli 2003169 inlägg Jag hittade den drivrutinen du behöver på följande adress: http://members.driverguide.com/driver/detail.php?action=download&driverid=136560&from_ums=1
Behöver du skriva login och lösen så rekommenderar jag att du reggar dig men i det här fallet du kanske inte behöver det med tanke på att jag reggade på mitt konto och letade upp den. Testa vetja.
Lycka till.
P.s.
Kan tillägga att du inte ska glömma skriva ned den 3 siffriga koden längst ned som då varifierar att det verkligen är en människa som laddar ned det och inte ett odjur. :e
PettterMedlem sedan aug. 2003120 inlägg Jag var tvungen att göra en egen login, och när jag sökte på det jag skulle hittade jag bara samma typ av zippade filer. Och mitt problem är vad jag ska göra med dem.
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg Har du ingen .inf du kan högerklicka på och välja Installera?