cribbegMedlem sedan maj 200419 inlägg Problemen hopar sig! Ingen dator är lik den andra. Om jag går in i utforskaren i mappalternativ under Verktygs-menyn och klickar på visning skall det finnas ett alternativ "Använd förenklad fildelning". Denna möjlighet saknas i min bärbara. Är det någon som har något tips om hur man får den möjligheten?
:e Tacksam för alla svar!
/Christer
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg Det där finns inte i Home edition, bara Pro. Du kan inte stänga av förenklad fildelning i Home.
cribbegMedlem sedan maj 200419 inlägg Ja det kan vara så och sedan men sedan såg jag att filsystemet är i Fat32. Bör ju vara NTFS, eller hur.
Tack i alla fall
legisMedlem sedan juli 20044 453 inlägg Jo, men den funktionen finns inte i Home oavsett filsystem du har.
cribbegMedlem sedan maj 200419 inlägg Det var som .....Jaha då får jag väl lära mig att leva utan. Kan man installera XP pro över XP home? eller måste man forma hela HD:n?
/Christer
SirPeterMedlem sedan feb. 200115 571 inlägg Man kan installera över men det blir inte bra. ;)
cribbegMedlem sedan maj 200419 inlägg :( Ja då får man ta ett beslut.......Tack i alla fall för din information.
/Christer