Ett fel uppstod!
Tillfälligt fel, Hittade ingen produkt med det artikelnumret
Fick det från länken.
2 svar · 260 visningar · startad av Kristianstad
Hejsan,
Jag har en http://www.siba.se/Product/Product.aspx?id=87617&sName=Datorer+-+Bärbara+datorer
Redan i början märkte jag att det tog lång tid att starta upp datorn. Från det att jag trycker på startknappen till dess att jag är inne och allt laddat tar det 3-5 minuter. En lång tid tycker jag om man jämför med andra datorer. Detta har jag dock inte brytt mig om eftersom den inte är så seg i övrigt.
Men igår började det bli segt även i övrigt och det kommer i omgångar. I en minut fungerar det kanonbra och flyter på snabbt. Sedan kommer en halv minut då allt sker i slow motion. Musrörelserna och tangentbordstryckningarna blir fördröjda med ett par sekunder. Sedan kommer det plötsligt igång, för att efter en minut åter bli segt.
Att spela musik i Windows Mediaplayer är helt omöjligt. Då hackar det något jävulskt.
Det jag gjorde igår var att installera ett trådlöst nätverk, men även när jag kopplar ur det så är det segt.
Vet någon vad som är galet? Vad kan jag göra åt det? Jag har senaste grafikkortsdrivrutiner.
Ett fel uppstod!
Tillfälligt fel, Hittade ingen produkt med det artikelnumret
Fick det från länken.
Jag gör så här istället:
Siba skrev:
ArtNr.81142
Acer TM2601WLMi-Processor: Intel Pentium 4 2,8GHz
-Internminne: 512MB
-Hårddisk: 40GB
-Optisk enhet: DVD-brännare (Dual)
-Grafik: Integrerad, upp till 64MB
-15,4"Wide XGA TFT-skärm 1024x768
-56K V.92 modem samt 10/100 nätverkskort
-USB 2.0
-Operativ: Windows XP Home
:)
Kan det förresten vara det integrerade grafikkortet som ställer till det? Jag har just nu 480 MB ramminne, men grafikkortet har 32 MB. Ska jag låta grafikkortet få mer?