webForumDet fria alternativet

WM Player 10 typ?

0 svar · 190 visningar · startad av oskob

oskobMedlem sedan maj 20021 558 inlägg

Hejsan!
Jag har länge sökt en funktion som jag nyss såg fanns i WMP10 bara det att den är usel. Det som är bra är att den är kompakt och den snorbra lilla menyn där man kommer åt album, artister blaha. Men en stor fet miss är ju att de lagt till alla cd/dvd-spelare på samma meny så att så fort jag ska byta till ett annat album så börjar alla cd-spelare brumma och det tar onödigt lång tid. En annan dum sak är att den inte har många inställningar alls. Jag vill tex. inte att den ska visa en stor ful ruta med låttiteln s¨å fort jag råkar nudda den med muspekaren. Däremot vill jag kuna rulla upp en playlist på samma sätt med en knapp där den valda skivans låtar finns. En annan tokig sak är att när man har aktivitetsfältet på 2 rader så lägger den sig övesrt. det är jobbigt. jag vill kunna lägga den var jag vill :(. Någon som vet något annat bra program som liknar det jag är ute efter?
Synd att man inte kunde programmera...
Bara av ren nyfikenhet, vad för programmeringsspråk skulle vara bäst lämpad för en sån grej? Jag kan lite (eller ganska mycket) ASP och det kanske finns något språk som liknar det som man kan göra något sånt med? Jag har nämligen ganska många idéer på små windowsprogram :)
Tack och hej leversjukdom

126 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
124 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)