numer när ja startar datorn så syns inte autostartfältet nere vid klockan..program startas men d syns inte i fältet..
autostartfältet syns inte
7 svar · 250 visningar · startad av tompe
Är det inte bara dolt då? Har du en liten pil som du kan klicka på där nere.
Sedan varför din d-disk skall synas där förstår jag inte riktigt. :OO
ett d, jag har klockan och dagens namn? kan jag oxå få ett d ?
ingen pil..värst va ni har svårt för att få bokstaven d att kunna användas istället för ordet de eller det :P men men svara inte på "d-frågan" utan försök hjälpa mig med autostartfältet istället : )
Har du kollat så att det som skall visas där verkligen är inställt på att visas där? Nu vet jag ju inte vad du har där men normalt är ju att man har bland annat ljudikonen och nätverksikonen och de båda har ju en bockruta som måste bockas i för att ikonen skall hamna där.
asså ja hade mycket förut där..men nu syns ingenting..tex. antivirus, msn osv...tror inte d handlar om inställningarna på programmen eftersom alla försvann...
det löste sig..ja hade fumlat en inställning i Tweak UI : )
tompe skrev:
ingen pil..värst va ni har svårt för att få bokstaven d att kunna användas istället för ordet de eller det :P men men svara inte på "d-frågan" utan försök hjälpa mig med autostartfältet istället : )
Det är kanske för att "d" används rätt flitigt som enhetsbokstav ;) (dessutom bara slarvigt att använda i skriftspråk, som "ja" osv.. ;) )