Avinstallera programmen (start -> inställningar -> kontrollpanelen -> lägg till / ta bort program) om du inte behöver dem. Raderar du bara mappen så är risken överhängande att du får en massa filer som bara ligger och skräpar någonstans i systemet.
Movie Maker och Outlook Express skall gå att kunna avinstallera från Lägg till/ta bort program / windows komponenter. Precis som sägs ovan.
Dom får du nog leta lite nogare efter.
Sedan så ligger antagligen mapparna kvar med några filer i som inte är så nödvändiga jag vågar faktiskt säga att du kan ta bort dom manuellt utan att råka ut för några problem.
MSN Gaming Zone är till dom spelen du har i Spel mappen som följer windows. Spelen går att välja bort på det stället som nämts tidigare. Men jag vet ej om den mappen berörs.
Men väljer du bort spelen så är det nog riskfritt att ta bort den mappen också.
Ofta så lämnar avinstallationsprogrammen kvar en del skräp som kataloger och registerinfo (dumt dumt)...
Hur som helst. JA du kan ta bort dessa kataloger genom att välja dem och trycka delete. Men jag skulle bara göra det om du inte har valet att avinstallera via "lägg till och ta bort" menyn...
Du kan alltid återinstallera om det skulle bli problem.
267 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.1dc6f849