FuzzyMedlem sedan sep. 200323 inlägg Tjo!
Sitter o "slåss" lite med regedit då jag fått lite problem med en popup som vägra försvinna och undrar om det kan bli några problem om jag tar bort allt under följande nyckelnamn..
HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Internet Settings\ZoneMap\Domains
Finns massor av konstigheter där som jag inte har en aning om vart d kommit ifrån o så...
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Det skulle jag inte tro, men jag tror knappast att det är där popup-problemet härrör sig ifrån. :)
Ladda hem adaware från https://www.lavasoftusa.com och kör det så ordnar det sig nog. :)
FuzzyMedlem sedan sep. 200323 inlägg Kör både adaware och spybot S&D men skiten vägra försvinna. Varje gång jag kör S&D så får jag fram ngt om Kazaa.Irc.spybot13.WorldNL som gör ngt med följande reg. nycklar.
HKEY_USERS\S-1-5-21-839522115-1580818891-1060284298-1003\Software\Microsoft\Windows\CurrentVersion\RunOnce ->winsock2 driver (svchosst.exe)
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run -> winsock2 driver (svchosst.exe)
jag kan låta S&D "fixa" problemet men så fort jag startat om burken e det tillbaka, gah..! evil I tell You, evil!
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Sök igenom datorn med ditt antivirusprogram, avinstallera kazaa (om du har det installerat), ta bort svchosst.exe (OBS: Inte svchost.exe!).
Något/några av dessa bör räcka. :)
tompeMedlem sedan juni 2004244 inlägg kazaa orsaker ju bara problem..i jämförelse med andra fildelningsprogram..