snajgel skrev:
hua, man får ju hoppas på ett "windows classic"...
Jodå. Det finns. :)
PersianBulldog skrev:
Läckert :D .. Har du stött på många buggar hittills?
Inte direkt. Är väl bara den där minnesluckan i Sidebaren som Microsoft måste fixa. Därför har jag helt enkelt valt att inaktivera den. :)
Jerpa skrev:
Det är en sak jag irriterat mig på när man även sett tidigare bilder, det är titelraden eller vad man ska säga, den e så hög.. kan man inte få den lägre?
Helst vill jag ha så lite o små knappar som möjligt i webläsaren.
Jag tror inte det går. Jag har iaf inte lyckats. Men det är bara i mappfönster och Internet Explorer som dom är sådär stora.
m_soderlund skrev:
Läckert! Stilistiskt sett helt okej. Frågan är hur det blir med prestandabiten? 512 mb i minne kommer säkerligen att bli standard i och med Longhorn, om inte mer.
Det rullar finfint på min 400 MHz med 384 i minne. :)
Vimp skrev:
Ett program jag har gjort i XAML:
http://member.webforum.nu/3938/xaml.JPG
;)
Hur vågar du ha sidebaren på? Har du inte hört talas om minnesluckan. Om du tittar i Task Manager så kan du säkerligen se att explorer.exe fullständigt ÄTER minne.
Vimp skrev:
Då jag inte har Longhorn installerat för tillfället pga lite utrymme på hårddisken kanske herr Nexus kan ta screenshot på den :)
Visst kan jag det. :)
JAreMANNEN skrev:
Av de bilder som Nexus86 postade tycker jag det ser urdryygt ut.
Feta äckliga "titlebars" på programfönstrena...uäck!
Tacka vet jag "window classic" style :)
Som sagt, det är bara i mappfönster och i Internet Explorer som dom är så stora. Inte i vanliga program. :)
Vimp skrev:
Det är inte så förjävligt som det ser ut ;)
Om det inte hade varit så att mitt ljudkort inte har drivisar för Longhorn hade jag kört longhorn på heltid :)
Hehe. Jag tog mina från XP Pro-skivan och laddade ner en inf-fil för Windows 2003. :p