hajdoMedlem sedan nov. 2003169 inlägg Hej, min kompis har en jätteskum papperskorg... (Se bifogning)
Där hamnar allt som finns på datorn automatiskt och man kan itne ta bort nåt.... Det var hans datahjälp som installerade hans Windows så jag fattar ingenting.... Vad kan man göra?, den e jätteskum
LeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg Det där är ingen papperskorg, utan en genväg till ett program som tillhör Norton med en papperskorgsikon. ;)
Edit\\ Jaha, jag kanske hade fel ändå. :p
RikardMedlem sedan dec. 199917 055 inlägg Han har Norton installerat. Norton har någon spacead funktion för papperskorgshantering. Antingen behåller man den, eller så avinstallerar man Norton. Helt eller delvis.
hajdoMedlem sedan nov. 2003169 inlägg Hur avinstallerar man det delvis da?
bymarieMedlem sedan aug. 20022 436 inlägg Har han Norton på skiva?
Annars borde man kunna ändra något i programmets inställningar.
Högerklicka på ikonen och välj Töm Papperskorgen för att ta bort det man kastat och sedan går det att ta Empty Norton Protected Files och välja Purge All också om du tycker att den snor utrymme.
hajdoMedlem sedan nov. 2003169 inlägg åhh, tack. det funka jättebra,,, trodde min kompis ahde testat det... Men han var visst lite dum...
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Högerklicka på papperskorgen, ta egenskaper, välj att du vill starta med standard-papperskorgen. Någonstans under egenskaper ska det stå iaf. :)