när man byter låt, alltså när man valt den från en mapp i datorn, klickar jag på en annan låt än den som spelas kommer WMP fönstret upp, skulle vilja att den stannade kvar i verktygsfäletet oavsett vad man gör...
I preferences så kan du ju välja var du vill visa winamp, där ha jag valt att bara visa den i system tray. Fast jag kanske inte förstår din fråga korrekt?
I preferences så kan du ju välja var du vill visa winamp, där ha jag valt att bara visa den i system tray. Fast jag kanske inte förstår din fråga korrekt?
JAg frågade efter Windows media player, men kan man göra detta i winamp kanske det skulle kunna vara ett bra alternativ, men jag förstår inte jhur man ska få winamp att stanna där ävn om man öppnar en ny fil, för då öppnas winamp som vanligt igen ju, jag vill ha programmet i system tray hela tiden, elle verktygsfältet, det ska itne röra sig även om man öppnar en fil!
Men jag skulle kunna tänka mig winamp, bara programmet gör det jag frågar efter, om det inte visar att WMP kan göra det dvs. SE det tidigare inlägget...
JAg frågade efter Windows media player, men kan man göra detta i winamp kanske det skulle kunna vara ett bra alternativ, men jag förstår inte jhur man ska få winamp att stanna där ävn om man öppnar en ny fil, för då öppnas winamp som vanligt igen ju, jag vill ha programmet i system tray hela tiden, elle verktygsfältet, det ska itne röra sig även om man öppnar en fil!
Jag visar bara winamp i system tray, och givetvis någonstans på min skärm, men det är ju ingen större plats den tar upp ;)
Jag visar bara winamp i system tray, och givetvis någonstans på min skärm, men det är ju ingen större plats den tar upp ;)
Precis, men min önskan är att kunna spela upp låtar utan i huvudtaget något ska komma upp på skärmen, det ska stanna i tray, eller verktygsfältet... Spelar ingen roll hur liten plats det tar...
Ahh, vad enkelt ;)
Högerklivka på "tasklist" >Verktygsfelt> bocka för windows mediaspelare, klart (om du har rätt version och xp)
Sedan kan du i prefrenses för spelaren vällja att altid starta minimerad.
Jag förstår att det är i preferences jag ska ändra det hela men var? Hittar inte... Jag har den redan ibockad att hamna i tasklisten men var i inställningarna för WMP fixar jag så att den stannar där även om jag öppnar en ny fil, exakt?