PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inlägg Tjena
Hur gör man så att MSN Messenger 6.1 öppnar konversationsfönster när man får nya meddelanden?
Det ända den gör är att visa en lilla rutan nere vid klockan några sekunder men missar man den missar man u då ocxå meddelandet eftersom det inte kommer upp något konversationsfönster som det gjorde förr i de andra versionerna.
Nån som vet om det går att få i denna version också?
LeonLMedlem sedan dec. 20025 871 inlägg För mig dyker det alltid upp ett konversationsfönster? :q
PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inlägg Aldrig för mig. Har testat att installera om också utan någon skillnad. Felet kom när jag installerade 6.1 för några månader sen innan funkade det bra.
Jag har det inte framför mig så jag kan inte säga exakt var du ändrar det men det går att ändra, preferenses, options eller ngt...
PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inlägg Har letat med ljus och lykta efter några sånna inställningar men hittar inget om dte, bara att man kan ställa in om man vill att ett meddelande ska visas när man får mess (lilla rutan asså). Meninte att konversationsfönstret ska öppnas.