suddenMedlem sedan okt. 2002341 inlägg Tjena!
När jag ska starta CubaseSX så får jag följande felmeddelande:
**An error has been signaled by the Protection Object Server.
-> Application CubaseSX has caused the error
->No Protection Device connected.
Connect device and click OK to retry.**
Jag frågade vad som var fel på Cubase hemsida, och dem sa att jag behövde en CubaseSX dongle som följer med Cubase paketet, som jag sedan ansluter till USB porten, men jag har laddat ner CubaseSX från Kaaza, så jag undrar om jag kan få det att funka iallafall??
Tacksam för svar//sudden
:)
GunnarDMedlem sedan juni 20014 290 inlägg Enkelt, köp "donglen" och du får den senaste versionen av CubaseSX med på köpet.
/red: felaktighet i svenskan. :)
suddenMedlem sedan okt. 2002341 inlägg Men vad är en "dongle" för nått egentligen???
GunnarDMedlem sedan juni 20014 290 inlägg
sudden skrev:
Men vad är en "dongle" för nått egentligen???
Det är en lite dosa som innehåller kopieringsskyddet och som sätt på USB porten på den datorn som programmet skall köras på.
suddenMedlem sedan okt. 2002341 inlägg Finns det något sätt som man kan köra Cubase utan en sån där dongle??
HakanSMedlem sedan dec. 2002529 inlägg WebForums regler:
§3
webForum stöder inte piratkopiering. Trådar som kan anses syfta till att främja sådan verksamhet är därför inte tillåtna här.
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg Kräver ett program ett hårdvarulås är det så. Har man inget hårdvarulås får man antingen strunta i att använda programmet eller köpa ett hårdvarulås från tillverkaren. Svårare än så är det inte. :)
Tråden stängs med hänvisning till §3 i wF's regler.
:stefan:
Moderator webForum