JakerMedlem sedan jan. 200329 inlägg Har ca 1500 låtar som jag spelar i winamp med hjälp av medialibery där jag iof har en bra överblick med en ok sökmotor. Dock funkar inte riktigt deras sortering på ett bra sätt... När man har sorterat dem kommer dem rätt men när man sen stänger programmet och öppnar det igen är det bara de typ 900första som är sorterade...
Förslag på annat program? itunes för windows?
Windows Media Player är ju en annan hyfsat bra spelare för Windows. Här kan du ladda ner en version till din dator. :)
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg
m_soderlund skrev:
Windows Media Player är ju en annan hyfsat bra spelare för Windows.
Det var i och för sig ett år sedan men när jag försökte dra in mina dåvarande 3000 låtar i WMP så hängde det sig ganska rejält. Efter den dagen har jag varit fast övertygad om att det är Winamp som gäller för hantering av större mängder mp3:or (läs: om du har fler än tio låtar). ;)
Kanske kan betan av Winamp 5 vara något?
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg Kanske iTunes? :)
iTunes har funkat perfekt för mig, använde t.o.m. på senaste spelningen och det gick bra. Fast iTunes har en del buggar, speciellt i win2k så muppar sig allt. Jag har dock inte märkt av något på min bärbara där jag kör xp.
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg JosefMedlem sedan mars 20023 561 inlägg Eller kanske MusicMatch, https://www.musicmatch.com?
Dryden skrev:
Kanske kan betan av Winamp 5 vara något?
Winamp 5 är ju i princip winamp 2.x med vissa ändringar, har jag hört.
AntesonMedlem sedan juni 2003115 inlägg jag har inga alls problem med mitt winamp 3.0 och då har jag över 4000 låtar. Så jag ser egentligen inte problemet.