GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg Hejsan,
har en digitalkamera men fick inget program till den, så jag undrar ifall det finns program som känner av flera typer av digitalkameror för att kunna tanka ner bilderna man har i kameran till datorn.
Kameran är en FinePix S602Zoom tillverkad av fujifilm va inne på deras websida oxå men fann inget.
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Har du provat att bara koppla in den i datorn och se om Window måhända har medföljande drivrutiner som är kompatibla med kameran? :q
GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg japps, d hade de inte, alltså windows hittade kameran, men jag behöver ju ett program för att kunna tanka hem bilderna från kameran till datorn
Nexus86Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg Finns inte kameran i antingen Den här datorn eller Kontrollpanelen\Skannrar och kameror? Om den finns där är det bara att dubbelklicka på den har jag för mig. :)
:stefan:Medlem sedan apr. 200015 687 inlägg Prövat med nån guide, typ Lägg till hårdvara eller liknande?
[messerschmitt]
För övrigt är framkallning en kemisk process som svårligen kan utövas på resultatet från en digitalkamera. ;)
[/messerschmitt]
GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg det funka inte heller, min kamera fanns inte i listan och jag har inte drivrutinerna för den.
Mr. N.Medlem sedan sep. 20025 507 inlägg Helt säkert att inte kameran dykt upp som en ny enhet (sista lediga bokstaven, så om du tidigare hade som högst e: som enhetsbokstav så heter kameran f: (min kamera heter i: ;)))?
:stefan: skrev:
[messerschmitt]
För övrigt är framkallning en kemisk process som svårligen kan utövas på resultatet från en digitalkamera. ;)
[/messerschmitt]
http://www.webforum.nu/showthread.php?s=&postid=641287#post641287 ;)
Är det inte FinePix Viewer eller nått liknande du skall ha?
GimboMedlem sedan dec. 20001 626 inlägg ok man tackar fann drivrutinerna på sidan som söderlund gav mig, tack alla!