Mod Name: ac3audio.ax
Säker på att det inte har med nån ljucodec att göra? Kan ju vara värt att undersöka på nåt vis..
4 svar · 282 visningar · startad av emore
ladda hem en film från kazaa lite k++ idag, men när jag ska spela upp den (format: .avi) i mediaplayern/winamp 2.91/winamp 3/divx player 2.0/divx player 2.5 så går det inte! kommer upp den rutan där det står (i mp):
"windows media player har stött på ett problem och måste avslutas.............skicka felrapport....skicka inte"
ja, ni vet den vanliga rutan. går man in i info om felrapporten står det:
AppName: wmplayer.exe.........AppVer: 8.0.0.4477........Mod Name: ac3audio.ax.........Mod Ver: 2.2.0.0...........Offset: 0001121d
är nästan 100 på att jag inte saknar codecs, har nyaste divx, o en massa andra skumma codecs (alla mina andra filmer funkar, alla möjliga format, inkl divx)
vad kan det vara för fel? något fel i själva filmen? den består av två delar, ingen av dom funkar. skulle uppskatta hjälp, känns surt o ha slösat bort 8 h på att stå ut med trög dator när den laddade hem.... tusen tack på förhand
Mod Name: ac3audio.ax
Säker på att det inte har med nån ljucodec att göra? Kan ju vara värt att undersöka på nåt vis..
Ain't life a motherfucker, hyr den eller gå på bio... Annars säger jag bara GSpot
Du behöver ett AC3-filter för att spela upp den, det finns ett bra i Nimo codec pack har jag för mig. Annars är det bara att söka på Google efter ett som funkar.
Annars borde man kolla i just Kazaa Lite K++ om filmen funkar innan man laddar ner den :OO
KLK++ har ju en inbyggd .avi-testare.
Men lycka till.