Söker efter ett program som lägger ut boxar på skrivbordet som man kan dra ikoner och genvägar till. Det ska vara ett verktygsfält alltså men det ska vara utformat som en ruta som man kan dra upp själv och välja vart man vill placera det.
Man ska också kunna välja att dra upp ett obestämt antal boxar eller verktygsfält. Ikonerna ska visas som de gör i Windows Listläge som man kan välja för mappar. Men de ska visas under varandra och när listan når till boxens nedre gräns så ska det fortsätta nedåt. Då ska istället en diskret scrollbar visas så man kan visa nedåt i verktygsfältet. Det ska inte vara någon titelrad eller bakgrund eller liknande på verktygsfältet utan man ska kunna välja hur den ska se ut genom att välja bakgrundsfärg och även välja grad av transparency så man ser bakgrunden igenom. Precis som i Samurize.
Jag skickar länk till bild sedan där ni ser mitt skrivbord med ett inklipp gjort för att visa hur jag vill att det ska vara.
Testar att lägga upp bilden på Webforum.nu's webserver.
Ni ser längst ned till vänster hur jag tänkt mig. Som synes så skulle man i detta fallet kunna bestämma utseendet på verktygsfältet så det matchar övriga Samurize-vyer. Bra skulle vara om det fanns mycket inställningar som bl.a också innefattar färg och typsnitt på ikontexten. Ska vara minnessnålt helst.