cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Jag söker ett bra mp3 uppspelar program där man har bra överblick över mappar. Jag har alltså all min musik sorterad i skivor och undrar om det finns något bra program som gör det lätt för en att öppna en skiva genom programmet och fortfarande ha en överblick över alla andra eller något liknande...
Jag vill alltså inte ha vilken spelare som helst som t ex lägger in alla låtar i en playlist utan att man kan spela en skiva åt gången liksom...
muskotMedlem sedan jan. 20027 905 inlägg Kan du inte skapa en playlist per skiva, som du sedan laddar in i Winamp efter behov?
I Winamp kan man ju annars välja att spela en mapp.
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Ja, men jag har över 120 st mappar, så jag vill kunna välja mappar, inte välja bland filerna som ligger i mapparna... Hur kan man spela en mapp i winamp... ?
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Du drar mappen från Utforskaren/Den här datorn till fönstret Winamp Playlist. Busenkelt!
Edit: förtydligade mig en aning.
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Jo precis, men jag vill att jag ska kunna välja skivorna i playlisten ungefär... inte hålla på o öppna mappen där alla skivor ligger hela tiden utan göra det via mp3spelare....
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Kan du inte köra "Add" i Winamp Playlist" och där köra "Add dir". Då får du ju välja mappar som du vill lägga upp i spellistan.
Sedan har jag tyvärr inga fler Winamp-tips.
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Jo det går visserligen, det är ganska bra att man kan göra, om det är någon som vet något annat program som gör det enklare så säg till... så länge nöjer jag mig med att kuna adda mappen i playlisten i winamp...