webForumDet fria alternativet

Skumt i PS, Flash och DW

0 svar · 194 visningar · startad av bassebhu

bassebhuMedlem sedan nov. 20016 480 inlägg

Hej alla glada!

Har tre problem just nu :)

1.
I mitt dreamweawer MX så har infoga tabell slutat fungera helt plötsligt. Jag har inte en susning om varför. Det har alltid fungerat förut och det är endast infoga tabell som lagt av. När jag trycker på knappen eller går upp i menyn för att triza in en tabell så händer absolut ingenting. Det ska ju i vanliga fall komma upp en dialogruta. Vad göra? Vill helst inte installera om DW då jag har massa "webbplatser" sparade och annan viktig information.

2.
När jag väljer förstoringsglaset i PS så är defaultvärdet minus (-). I vanliga fall har det alltid varit inzoomning (+) som är default och (-) kommer vid alt-klick. Superskumt alltså. Ingen stor grej, men jag gör fel hela tiden av gammal vana och det börjar irritera mig.

3.
I främst Flash och DW så försvinner vissa (ibland alla) paletter när jag väljer förhandsgranska, visa i webbläsaren eller "spela upp" och liknande. Det är otroligt jobbigt om jag hela tiden måste öppna 3-4 paletter igen hela tiden.

Jag använder DW MX, Flash MX och PS7 i OS X på mac. Men plattform kanske inte spelar in...

Tack!

Mvh,

126 ms totalt · 3 externa anrop · v20260731065814-full.30151723
0 ms — hämta forumlista (cache)
0 ms — hämta statistik (cache)
123 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)