Hejsan jag har en liten fråga bara...Min dator klickar o håller på...den har gjort de sen ja råka trycka på en porr länk från en sida! Kan det va så att den försöker ringa upp eller nåt?
Vilket program i datorn är det som håller på o ringer upp, om det är ett program som ringer förstås, och vilket program kan man söka igenom hd:n med? jag har ad-aware och sökt igenom med det och såklart rensat också men den klickar fortfarande! Detta kanske nåt jag bara har fåt för mig men ja tycker ändå det är lite obehagligt eftersom det började när ja tryckte på länken och har sedan fortsatt
ps.jag har inte tryckt "ja" på en sån där "godkänner du ruta" som ibland poppar upp, bl.a. på flash sidor! ds.
Hmm asså jag brukar ju inte precis kika på vad alla processer heter när jag har installerat windows.....så jag kan nog inte pår rak arm säga att det är några jag Inte känner igen! Har någon namn på några kända? (Går bra med okända också ;))
Eller kanske en länka till någon sida som listat processer/programnamn..Datormagazin hade ju en artikel om detta men endast processer på bokstaven A verkar ha listats här så nån riktigt komplett lista är det ju inte!!