Nu måste man tydligen uppdatera MSN, men jag undrar, vad är det som inte varit säkert innan?
Obligatorisk uppdatering av Messenger
Som en del i Microsofts intiativ Säker datoranvändning tillhandahåller Microsoft en säkerhetsuppdatering för några av de användare som skickar snabbmeddelanden med hjälp av .NET Messenger Service och programmen MSN Messenger och Windows Messenger.
DrydenMedlem sedan aug. 200218 625 inlägg Fick också det via marjas MSN (själv kör jag inte skärpet, ja knappt marja heller för den delen ). Kör ju Trillian så vad ska jag göra?
SkarreMedlem sedan apr. 20012 427 inlägg Själv bytte jag precis från Trillian till Messenger 6 på jobbet eftersom det är så trevligt. :)
QimenMedlem sedan juni 20015 009 inlägg Det är väldigt stora skillnader mellan msn 5 och 6, själv gillar jag version 6. :)
TengbladMedlem sedan dec. 19998 277 inlägg För två år sen gilla jag inte alls msn men det blir bara trevligare och trevligare :)
JymdisMedlem sedan mars 20016 260 inlägg samma här, MSN går definitivt att använda nu.. dom har ju till och med byggt in lite spel å spela mot varandra :)
förövrigt så läste jag att Microsoft ska stänga av Trillian och alla tredjepartsprogram, för att sen samarbeta med dom å låta dom släppa uppdaterad klient. Man kan väl läsa "samarbeta" som att företagen ska betala nån rolig licens lr nåt sånt :)
dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inlägg
Jymdis skrev:
förövrigt så läste jag att Microsoft ska stänga av Trillian och alla tredjepartsprogram, för att sen samarbeta med dom å låta dom släppa uppdaterad klient. Man kan väl läsa "samarbeta" som att företagen ska betala nån rolig licens lr nåt sånt :)
Var läste du det? Ska bli intressant att se hur länge MSN fungerar med Miranda då.
@ndersMedlem sedan juni 200032 969 inlägg dhoMedlem sedan aug. 20022 027 inlägg Såg den här tråden i forumet för Miranda nu.
PoffeMedlem sedan apr. 20022 743 inlägg Flyttas från Internet & Webbtjänster.
Det är visserligen en tjänsat som går över internet, här tycker jag dock mer det handlar om programet i sig.
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Börjar bli smått trött på meddelandet.
Det poppar ju upp varenda gång som man ansluter! Fast jag har msn 6.
Går det att få bort meddelandet på något sätt?
cazeMedlem sedan sep. 20016 059 inlägg Frågan är hur man gör om man använder trillian som jag.... :x
PeddaMedlem sedan juni 20006 032 inlägg Ja, jag använder ju också trillian. :(
det är ju bara att koda så att den liknar msn messenger i inloggningen. blir nog inte så svåårt för dom som vill ha sitt msn clone på msn nätet.