webForumDet fria alternativet

Flera MSN samtidigt med smileys ?

Program & appar

9 svar · 883 visningar · startad av Pellefant

Medlem sedan maj 20023 372 inlägg
Frågan#1

Hej!

Finns det något program som gör att man kan köra flera MSN konton samtidigt OCH även de tillhörande smileyserna ?

Medlem sedan aug. 20022 027 inlägg

Med Trillian kan du köra flera konton samtidigt, med smileys. Dock så är det Trillians egna smileys, vet inte om det finns möjlighet att få de smileys som finns i original-MSN.

Ett annat alternativ är Miranda. Då finns bland annat detta plugin om du vill ha smileys som i MSN. Miranda är för övrigt ett mycket trevligt program, skulle absolut inte kunna tänka mig att byta bort det nu efter ett halvårs användande.

Medlem sedan juli 20002 056 inlägg

dho skrev:

Miranda är för övrigt ett mycket trevligt program, skulle absolut inte kunna tänka mig att byta bort det nu efter ett halvårs användande.

Kan bara hålla med då jag använt miranda lite över 1 år

Medlem sedan maj 2003924 inlägg

Marianda e riktigt bra men det kan väl bara ha ett konto inloggat åt gången.
men det är kompatibelt med jabber aol msn icq

Medlem sedan aug. 20022 027 inlägg

PsyDonia skrev:

Det ska gå att köra flera konton samtidigt på ett nätverk. Det man får göra är att skapa en kopia av den dll-fil som rör nätverket, t.ex. msn.dll.

Medlem sedan feb. 20003 785 inlägg

Flyttas från Internet & Webbtjänster.

Medlem sedan okt. 20023 030 inlägg
Medlem sedan maj 2003924 inlägg

dho skrev:

PsyDonia skrev:

Det ska gå att köra flera konton samtidigt på ett nätverk. Det man får göra är att skapa en kopia av den dll-fil som rör nätverket, t.ex. msn.dll.

ok så långt tänkte inte jag men det funkar ju utmärkt att göra så som du sa.....

Medlem sedan juni 200615 inlägg

Är det nån som vet var alla smileys sparas? Vill kopiera alla smileys från min gammla msn till min nya, hur göra??

Medlem sedan aug. 200218 625 inlägg

Om du kör A Patch mot originalklienten så går det att köra flera messengersessioner samtidigt, plus att du där har möjlighhet att skala bort massa annat skräp som man inte behöver.

http://apatch.org/

256 ms totalt · 4 externa anrop · v20260731065814-full.a51de22e
125 ms — deklarationer (db)
0 ms — hämta statistik (cache)
128 ms — hämta tråd, inlägg och bilagor (db)
124 ms — ändringar (db)