GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg När jag söker på google så poppar en ny frame fram på vänster sida. Är det någon annan som lider av samma fenomen? Jag får inte bort den, det går att trycka på kryssrutan för att stänga framen men den dyker snabbt upp igen. Den ser ut att tillhöra google men jag har svårt att tro att så är fallet?
Detta händer endast med Internet Explorer, inte med Opera.
PiiipMedlem sedan aug. 20022 087 inlägg Nej.. Prövade söka men inget kom upp.... :l
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg Märkte nu att jag får samma sak på altavista.com och yahoo.com oxå.
Har kört igenom ad-aware och rensat men samma "fel" iaf.
Kanske du skulle installera om Internet Explorer?
LaspMedlem sedan juli 200012 980 inlägg Nej det är väl den historiska sökrutan som kommer upp.
En inställning i din läsare!!
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg Var hittar jag denna inställning?
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg Nu provade jag att installera om IE 6.0 SP1 men ingen skillnad. Detta går mej på nerverna...
nikoMedlem sedan juni 20022 599 inlägg GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg
niko skrev:
Låter väldigt snarlikt ..?
Underbart! Det funkade. Filen låg dock i system32 och inte system men det va ju lätt hittat. Nu försvann en annan störig grej med. Varje gång jag startade upp IE för första gången efter en omstart så poppade en reklambanner upp. Denna verkade höra till samma grej.
Tack niko!
nikoMedlem sedan juni 20022 599 inlägg :)
np. Brukar inte avslöja mina knep, men:
"på google så poppar en ny frame fram" + "går mej på nerverna" = google + frame + annoying -> Sökning (fjärde träffen).
GeinMedlem sedan sep. 20005 700 inlägg Heh :e
Sökte på google men fick inte lika tillfredställande resultat.