hur kan man då fälla en sådan kommentar, som att måla in sig i noob hörn.
orka gnälla om win VS mac´s funktionalité osv, nu är det msn som gäller.
37 svar · 768 visningar · startad av Nickemannen · sida 2 av 2
hur kan man då fälla en sådan kommentar, som att måla in sig i noob hörn.
orka gnälla om win VS mac´s funktionalité osv, nu är det msn som gäller.
MSN 6.0 kommer i Juni...
har de fixat peer 2 peer filöverföring än med resuming egenskaper eller får man fortsätta vänta på msn messenger ersättaren?
hum, jag tror dom har fixat något sådant...
Har dom, hur skulle det vara upplagt? Låter fett skönt! :)
ta dump på det?
berätta gärna lite om hur de fixat till det.
Re: MSN 6 beta
Nickemannen skrev:
Riktigt snyggt.
Det enda bra var rymdfärjan nere till höger :OO.
Det är det som är msn's främsta nackdel allt med filöverföringar... på den biten är ICQ mycket bättre...
det finns en fix man kan ladda hem, eller ändra lite i filerna så får man grejer i Launch Site, då får man typ välja att spela spel mot varandra och nån annat och en per 2 per mojs... testade de 1 gång men det va många buggar, det är ju bara en beta så....
såg artikel där microsoft babblade om att en ersättare till msn skulle dyka upp...
ersättare eller komplement vet jag inte, de kan ju gott kräva att man skall betala för det. men där skulle webradiofunktion för ens kontakter finnas, peer2peer filöverföring mm
jag tycker att msn6 var snyggare än Fv02:s
Skärmdump, upptäckte ett tag efter att man kan byta till olika skins på fönstrena. och med det transparenta så blev det utormodentligt snyggt.
Instämmer! Ser fram emot fullversionen :D
Transparent skin? Hur?
transparenta fönster i windows :s drar cpu kraft så att det skriker om det. fattar inte varför man lägger ner energi på sådant förän longhorn där grafiska effekter som dessa är integrerade & hårdvaruaccelererande med hjälp av grafikkortet
ok, puh...
på https://www.mess.be finns en massa msn grejer o patchar. Tror det finns en patch så man aktiverar alla dom där spelen och mer..
edit. Verkar iofs vara nere just nu..
Ah, ok.