Tja är det nån mer än jag som tycker att winamp3 är mycket seg,
För mig tar det minst en minut att öppna sen så låserden sig ibland mm.x(
Ps. vet inte om detta är rätt tråd
15 svar · 388 visningar · startad av tillmar
Tja är det nån mer än jag som tycker att winamp3 är mycket seg,
För mig tar det minst en minut att öppna sen så låserden sig ibland mm.x(
Ps. vet inte om detta är rätt tråd
skulle aldrig drömma om å byte bort den gamla hederliga v.2 mot den övermoddade 3:an
#L# skrev:
skulle aldrig drömma om å byte bort den gamla hederliga v.2 mot den övermoddade 3:an
Håller med. Kör v2.x på mina burkar. Testade winamp 3 men det värkar vara den värsta skit som gjorts. Buggig, seg...
#L# skrev:
Hear hear! :bire
Håller med tidigare talare om att WinAmp 2.8x är klart smidigare än den nya version 3. Testade 3:an en dag ungefär innan jag tröttnade, slet ut eländet och drog in den mycket snabbar och mindre krävande version 2.81.
Kör 2.9 nu, det verkar som om arbetet på 2.x fortsatte efter att trean släppts?
Jag avskyr trean.
Mr. N. skrev:
Kör 2.9 nu, det verkar som om arbetet på 2.x fortsatte efter att trean släppts?
Jag avskyr trean.
2.9?
Det visste ja itne fanns, måste tanka hem det nu :q
jopp.. mycket trevlig library funktion :)
3.0+ tar typ ½ mitt RAM och alla spel hackar när jag kör 3:an.. blev skit skraj när jag körde Counter-Strike än gång :e
Jag kör med 2.81. Riktigt trevlig. ;)
Körde med 3:an ett tag men det gick ju så seeegt.
Det finns en massa väldigt läckra skins till winamp3, dock tog det en halvtimme för processorn att få sirapen att förflytta sig från hårddisken till skärmen.
Sitter nu med någon 2.x med MooAmp skin och njuter Linkin Park :)
Flyttas från Musik & Media..
2.81 är faktiskt det ända normala! ;)
3.0 är riktigt dåligt!
...tror att dom snubbarna har valt att lägga ned winamp 3 och vidareutvecklar istället Winamp 2,9.
Detta p.g.a att det har varit alldeles för mycke buggar i 3an.
MVH/ Funkypal
Dom har lagt winamp 3 på is nu dom ska göra en helt ny som heter Winamp 5, 5 heter den för att deras gamla verision (2) ska byggas ihop med den nya (3) eftersom 2+3 = 5 så får den heta så.
Den ska klara samma saker som 3:an typ fast den ska vara lika resurssnål som den gamla.
Enligt InternetWorld så kommer den i slutet av sommmaren!
/pontus