webForumDet fria alternativet

Norton 2003

5 svar · 226 visningar · startad av eddy1

eddy1Medlem sedan aug. 2001960 inlägg

hej jag installerade Norton antivirus 2003 men får ett par felmeddelande varje gång jag startar datorn..
nedan följer meddelanden....

"A necessary component for this function is missing or damaged
(NAVAPW32)"

"A necessary component for this function is missing or damaged. (c:\program\norton antivirus\NavEmail.dll)"

I antivirus programet visas det att inte e-mail funktion fungerar, allt annat i programet fungerar!!

någon som varit med om liknande..

jag kör xp och Outlook (inte express utan den riktiga som följer med office xp)

/Mvh

tronezMedlem sedan juli 2001657 inlägg

ja, du får väl prata med Norton supporten, och lämna tillbaks det till dom om det inte funkar som det ska

tarfalaMedlem sedan juli 2000153 inlägg

:( det var ju ett av dom mest intelligenta svaren jag sett, är det inte lika bra att ge fn i att svara......tyvärr kan jag inte heller hjälpa dig, men man blir ganska sne´över att se sådana spydiga svar

kan faktiskt komma med ett tips surfa till symantecs support sidor och deras knowledge base, där kanske du hittar svar på ditt problem

SirPeterMedlem sedan feb. 20018 958 inlägg

Har du testat att installera om programmet utan att ha något annat program igång?

gå och sök här http://www.symantec.com/region/reg_eu/techsupp/nav/nav_2003_search_other.html hittade svar när jag sökte på"A necessary component for this function is missing or damaged. (c:\program\norton antivirus\NavEmail.dll" men lyckades inte kopiera den lååååånga länken (det verkar handla om att ominstallera nav eller internet explorer 6)

Genererad på 364 ms · cache AV · v20260730165559-full.f96bc7eb